HomeHomeFAQRegisterLog inElite

Share | 
 

 A Lil Something For the Girls

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: A Lil Something For the Girls   February 15th 2011, 9:16 pm

well since I've had a crud filled day and I guess some of you are still glum over all these awful attacks on our CStyles I decided to cheer you up with these wonderful pics.....ok, ok it's totally selfish and I just wanted to drool over them...



FOR BROOMHILDA



FOR MISS L











An for meeeee



Back to top Go down
Contagious Yawn
Member


Taurus
Posts : 23
Thanks : 10
Join date : 2011-02-03

PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 15th 2011, 9:20 pm

As Periz Hilton would say, "That's hot." :lol:

EDIT: Oh and btw, my favorite hottie is Jared Leto from 3stm. hiho
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 15th 2011, 9:27 pm

An for Contagious Yawn



That dude is hawt and I love 30 seconds to mars....my favourite songs are Beautiful Lie and I'll Attack
Back to top Go down
Contagious Yawn
Member


Taurus
Posts : 23
Thanks : 10
Join date : 2011-02-03

PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 15th 2011, 9:29 pm

-fangirl squeal.- LLETTTOOOOOO, have me babies! hiho

I have all his albums. (obsessed.) xD
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 15th 2011, 9:31 pm

^ bwahahahaha too funny girl....I'm totally like that over R-Pattz especially when he sings....oooh my *swoons*
Back to top Go down
Contagious Yawn
Member


Taurus
Posts : 23
Thanks : 10
Join date : 2011-02-03

PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 15th 2011, 9:33 pm

Rob Pat has a nice voice, and he can play piano....TWO THINGS EVERY GUY SHOULD KNOW. xD (Leto can sing and play piano too.) -swoons with.-
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 15th 2011, 9:39 pm

oooh double swoon....yeah R-Pattz can also play guitar....oooh the mere mention of that boy and I'm all a flutter lmao him and Orlando Bloom just because Orli is so damn pretty lol....but mainly it's PATTZ especially when he gloriously shows his beautiful manties drools
Back to top Go down
Toblie
VIP Member


Top Poster :
Aquarius
Posts : 505
Thanks : 98
Join date : 2010-03-27
Comments : Stop making a scene it will never make it to T.V!

PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 15th 2011, 9:48 pm

Oh can i add one please!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 15th 2011, 9:51 pm

Course you can Toblie hun
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 15th 2011, 9:57 pm

oh my i dont think i should have looked on here .....Brian might get jealous lol right i am definately going to bed this time......( johnny depp please )......night all xx
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 15th 2011, 10:00 pm

An before I go to beddy byes

For Angie

Back to top Go down
Evie
Supreme Member
Supreme Member


Top Poster :
Featured Artist :
Sagittarius
Posts : 1256
Thanks : 289
Join date : 2010-04-02

PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 15th 2011, 11:19 pm





^^ Yum

Those are my men drools
Back to top Go down
Evie
Supreme Member
Supreme Member


Top Poster :
Featured Artist :
Sagittarius
Posts : 1256
Thanks : 289
Join date : 2010-04-02

PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 15th 2011, 11:24 pm

I'm kind of a sucker for manly men, I'll take chest hair and a butt chin anyday.. Razz
Back to top Go down
cecesaun1
Admin
Admin


Top Poster :
Featured Artist :
Cancer
Posts : 7880
Thanks : 1163
Join date : 2010-01-09
Comments : Two dyslexics run into a bank and shout, "air in the hands mother stickers...this is a f**k up!"




**not intended to offend people with this disability...just for kicks and giggles**

PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 15th 2011, 11:41 pm

OUCH!!! That's from my jaw hitting the floor!!! My My My My!! Yummy!!! Me loves me snail trails and let's get a good one up of Robert D jr. hiho

_________________
He just makes my belly button smilez!
Back to top Go down
cecesaun1
Admin
Admin


Top Poster :
Featured Artist :
Cancer
Posts : 7880
Thanks : 1163
Join date : 2010-01-09
Comments : Two dyslexics run into a bank and shout, "air in the hands mother stickers...this is a f**k up!"




**not intended to offend people with this disability...just for kicks and giggles**

PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 15th 2011, 11:43 pm

Contagious Yawn wrote:
-fangirl squeal.- LLETTTOOOOOO, have me babies! hiho

I have all his albums. (obsessed.) xD


Oh Geez! We are corrupting the babehz on the site!! *hands Contagious a birth control pamphlet and pamphlets on std's* asswhack

_________________
He just makes my belly button smilez!
Back to top Go down
miss_lochness
VIP Member


Top Poster :
Featured Artist :
Pisces
Posts : 1564
Thanks : 340
Join date : 2010-08-19
Comments : One word...BAZINGA!

PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 16th 2011, 12:07 am

CHASKE!!!! Oh Gerard Butler....*drools*

Oh I need to contribute here:

- Brandon Boyd (Incubus)

- Hello Prince Caspian! (Ben Barnes)

- Jared Padelecki

AND OH MY LORD MR KITSCH... (FNL)


Oh my great scots, Kevin McKidd!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 16th 2011, 4:20 am

EEEEEEEEEEPPPPPP Ben Barnes I love him too....yay so glad everyone is contributing here.....there's just soooo much hotness on this page yum yum! Guys you can post up your lady crushes here too if ya like......feels bad its mainly pics for the girls but hey I am one so what can I do lol
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 16th 2011, 4:59 am

An for CeCe

Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 16th 2011, 7:51 am

yay thankyou Q...i have to say johnny depp is so mmmm i too like gerard butler in fact there are a lot i like...goes away thinking of more....lol
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 16th 2011, 7:52 am

LOL feel free to add to the hotness that is there Angie hun!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 16th 2011, 7:59 am

i've just said to Angie. sa a joke i should put a pic off me on here in my boxing gear. she did not find it funny. she said if i did she would get cece to ban me from the site. Sad... Sad...
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 16th 2011, 8:05 am

angie247 wrote:
oh my i dont think i should have looked on here .....Brian might get jealous lol right i am definately going to bed this time......( johnny depp please )......night all xx

i don't get jealous you should know than hun. but he dose look at bit like the first pic of me i ever send you :)
Back to top Go down
miss_lochness
VIP Member


Top Poster :
Featured Artist :
Pisces
Posts : 1564
Thanks : 340
Join date : 2010-08-19
Comments : One word...BAZINGA!

PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 16th 2011, 8:40 am

BrianD72 wrote:
i've just said to Angie. sa a joke i should put a pic off me on here in my boxing gear. she did not find it funny. she said if i did she would get cece to ban me from the site. Sad... Sad...

Oh dear. Lol. :D
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 16th 2011, 8:48 am

so here are my fav selebs.

Martine Mccutcheon, Sandra Bullock, Nicole Scherzinger, Lucy Liu



thought i would join in. :) :)
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 16th 2011, 10:34 am

Lucy Liu is gorgeous and so is Nicole Scherzinger very pretty gals....nice choices there!
Back to top Go down
Dylsoccer12
Member


Top Poster :
Aquarius
Posts : 199
Thanks : 21
Join date : 2010-06-18

PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 18th 2011, 12:54 am

Oh, now that another guy is on this thread. Lemme break out my faves. XD

Dianna Argon-


Santana form glee (IDK her real name) XD-


Keri Hilson-

Rihanna-


My fav is Dianna. :]
Back to top Go down
cecesaun1
Admin
Admin


Top Poster :
Featured Artist :
Cancer
Posts : 7880
Thanks : 1163
Join date : 2010-01-09
Comments : Two dyslexics run into a bank and shout, "air in the hands mother stickers...this is a f**k up!"




**not intended to offend people with this disability...just for kicks and giggles**

PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 18th 2011, 1:39 am

BrianD72 wrote:
i've just said to Angie. sa a joke i should put a pic off me on here in my boxing gear. she did not find it funny. she said if i did she would get cece to ban me from the site. Sad... Sad...


Sorry Ang...wouldn't ban your sweetie! I've seen him with his doggy and he is a cutie, the doggy is also!! Lol!!

So...bring on the boxers babeh!!

Mmm...Robert D Jr. Thanks muches!!

_________________
He just makes my belly button smilez!
Back to top Go down
miss_lochness
VIP Member


Top Poster :
Featured Artist :
Pisces
Posts : 1564
Thanks : 340
Join date : 2010-08-19
Comments : One word...BAZINGA!

PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 18th 2011, 1:47 am

Santana is a nice looking woman, her real name is Naya Rivera :D I am a Gleek yes.

Can I contribute nice looking ladies too?

I have always loved Katie Holmes...younger version though. Pre Tom Cruise. Dawson's Creek Katie:


I also love Summer Glau:
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 18th 2011, 6:04 am

Lovely girlies so pretty great choices Dyl an Miss L!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 18th 2011, 10:01 am

cecesaun1 wrote:
BrianD72 wrote:
i've just said to Angie. sa a joke i should put a pic off me on here in my boxing gear. she did not find it funny. she said if i did she would get cece to ban me from the site. Sad... Sad...


Sorry Ang...wouldn't ban your sweetie! I've seen him with his doggy and he is a cutie, the doggy is also!! Lol!!

So...bring on the boxers babeh!!

Mmm...Robert D Jr. Thanks muches!!


sorry cece. i was only joking with Angie about putting on i pic of me in my boxing gear. i only show fully clothed pic's i'm afraid. the parts of my body under the clothing is for Angie's eyes only.

so unless your ever in the some holiday hotstop next to the same pool. thats the only way anyone else will see anymore of my body. Smile Smile i will let you know where and when are holiday will be. lol Smile Smile
Back to top Go down
EvaTer
Administrator Assistant
Administrator Assistant


Top Poster :
Featured Artist :
Tech Support :
Leo
Posts : 4755
Thanks : 1054
Join date : 2010-04-29

PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 18th 2011, 10:18 am

So much hawtness on this page !! :105: I'm seriously overheating here !! minifan
Wowzers, they're all stunningly hawt !! drools

_________________
Groetjes, Cheers, Gruessen,

Eva

Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 18th 2011, 11:31 am

LOL they are hawt arent they...feel free to add more Eva hun x
Back to top Go down
Evie
Supreme Member
Supreme Member


Top Poster :
Featured Artist :
Sagittarius
Posts : 1256
Thanks : 289
Join date : 2010-04-02

PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 18th 2011, 11:47 am

I wanna add some leddes

Natalie Portman (fav actress EVAR!)


Zooey Deschanel (Second Fav)


Candice Swanepoel (Fav VS model)


Duh, Megan Fox


I'll stop there :)
Back to top Go down
broomhilda
Desserter
Desserter


Top Poster :
Taurus
Posts : 1234
Thanks : 127
Join date : 2011-02-03

PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 18th 2011, 11:50 am

Ive just had a look at the hot piccies of the hot men thanks QGirl for the Ian Somerhalder pic droooooooooooooooooooooooooooooool
drools
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 18th 2011, 12:04 pm

No problem BroomHilda glad you liked it!

Here are some gals I think are just gorgeous while we're adding them

MIRANDA KERR (I have to sim this girl she's stunning!)



Kate Beckinsale



Jessica Alba

Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 18th 2011, 12:18 pm

look at all the hotties...Brian is gonna overheat in a minute, especially with putting Megan Fox on.......if only i could look like them in my bikini instead of looking like an extra from free willie :D lol :D
Back to top Go down
Contagious Yawn
Member


Taurus
Posts : 23
Thanks : 10
Join date : 2011-02-03

PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 18th 2011, 12:27 pm



Brittany Murphy

R.I.P

I've always thought girls with big eyes were sexy. She died tho. bigcry
Back to top Go down
smac1975
Member


Top Poster :
Posts : 327
Thanks : 88
Join date : 2010-12-15

PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 18th 2011, 1:08 pm

DELETE!!

This was considered porn 100 years ago!!

DELETE!!
Back to top Go down
EvaTer
Administrator Assistant
Administrator Assistant


Top Poster :
Featured Artist :
Tech Support :
Leo
Posts : 4755
Thanks : 1054
Join date : 2010-04-29

PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 18th 2011, 1:14 pm

Moar, moar, moar !! :105: cheers
We're living now, you've gotta enjoy life now !!
Moar I say, moar !! :D

_________________
Groetjes, Cheers, Gruessen,

Eva

Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   February 18th 2011, 3:27 pm

LOL I second Eva moar smexy gals and guys!
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: A Lil Something For the Girls   Today at 1:44 am

Back to top Go down
 

A Lil Something For the Girls

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Cstyles Sims3 :: Discussions :: Sims General Discussion-
Free forum | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum